Форум Жильцов Дома 6Д, ул. Лермонтова, Ирпень

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



добро пожаловать

Сообщений 211 страница 239 из 239

211

ПРОПОНУЕТЬСЯ  СЛІДУЮЧИЙ  ЛИСТ.

                                                          Голові  Ірпінської  міської  ради
                                                       п. Скаржинському В.Д.

                                                     мешканці  будинку 6-Д
                                                     вул. Лермонтова.  м. Ірпінь


                                 Шановний  Володимир  Данилович.

Ми,  жителі  будинку  6-Д,  просимо   допомогти   вирішити  питання   про    місцем   встановлення    сміттевих   контейнерів.   
Ми  вже  зверталися  за  роз"яснення  по  данному  питанню  і  отримали  відповідь , що  місце  встановлення  сміттевих  контейнерів визначаеться  при  проектуванні  житлового  будинку. 
Але  ми  не  маемо  майданчика  для  встановлення  сміттевих  контейнерів  і  при  звертанні  до  забудовника  по  цому  питанню  не  отримали  відповіді.

ВАШІ  ПРОПОЗИЦІІ     ПО  ЦОМУ  ЛИСТУ.

0

212

Добрый день! Совместно с депутатом Заблоцкий С.А горсовета г. Вишнёвое ., мы подкорректировали письмо  и вот что получилось:

Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку “Лермонтов”

08200, м. Ірпінь,вул. Лермонтова, 6-Д.
__________________________________________________________________

                 Міському Голові м. Ірпінь
Скаржинському В.Д.

мешканців будинку № 6-Д
по вул. Лермонтова у м. Ірпінь

контактна особа: Голова ОСББ "Лермонтов"
                 Компаніець Н.М.
адреса: 08200, м. Ірпінь,
вул. Лермонтова, 6-Д, кв 30

Шановний Володимире Даниловичу!

З метою забезпечення необхідно рівня санітарних умов проживання ми,
мешканці будинку № 6-Д по вул. Лермонтова у м. Ірпінь та Ваші виборці,
просимо Вас вжити необхідні заходи щодо виділення нашому будинку місця
для розміщення 2-ох сміттєвих контейнерів біля будинку.
Сподіваємося на Вашу підтримку та допомогу.

З повагою,

Мешканці будинку № 6-Д по вул. Лермонтова.

0

213

Добрый  день.   Очень  хорошо,  пожалуйста  распечатайте .

0

214

Добрый  день   уважаемые  соседи.     Я, Компаниец  Наталия  Николаевна ,     напоминаю   о  том ,  что  25.04.2013 года ,  мною  было  написано  заявление  с  просьбой  переизбрать  с  должности  председателя ОСББ.   

  Прошу  всех   жителей  нашего  дома   принять  решение   по  данному  вопросу . 

  с  уважением ,  Наталия  Николаевна.

0

215

Добрый  день.  по  вопросу  трансформаторной ,  привожу  следующий  пример : 

                             РІШЕННЯ № 2

Правління об’єднання співвласників
багатоквартирних будинків
«АВАНГАРД» на Лісовій»
м. Ірпінь             

......ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про необхідність фінансування витрат по складенню балансової вартості трансформаторної підстанції, яка є н балансі ОСББ для передання підстанції на баланс Київобленерго.

З першого питання порядку денного:
СЛУХАЛИ:
Яненка О.В, який доповів наступне: ОСББ «АВАНГАРД» на Лісовій»  отримав від забудовника на свій баланс трансформаторну підстанцію (дала по тексту – «ТП»), для забезпечення своїх потреб. Балансова вартість ТП на день передачі останньої на баланс ОСББ «АВАНГАРД» на Лісовій»  складала близько 75 000 грн. Плата за обслуговування ТП покладено на його балансоутримувача, відповідно та чинного законодавства про надання електроенергії населенню, що є абсолютно невигідним для ОСББ «АВАНГАРД» на Лісовій»,  оскільки, в разі поломки ТП, або необхідності заміна частини обладнання ТП, ОСББ «АВАНГАРД» на Лісовій»  буде змушине сплатити вартість обладнання з бюджету організації, що є марнотратством. Для того, що б уникнути зайвих витрат,необхідно передати ТП на баланс Київобленерго. Для передачі ТП з балансу ОСББ «АВАНГАРД» на Лісовій» на баланс Київобленерго, необхідно замовити та оплатити експертизу балансової вартості ТП. Оплата подібних витрат передбачена з резервного фонду ОСББ «АВАНГАРД» на Лісовій». На даний момент в резервному фонді ОСББ «АВАНГАРД» на Лісовій» недостатньо коштів для оплати експертизи. Пропоную, перевести з розрахункового рахунку основного фонду на розрахунковий рахунок резервного фонду ОСББ «АВАНГАРД» на Лісовій» - 1000 грн., для оплати експертизи
балансової вартості ТП.  .......

0

216

тел.  0974097944   Кабардин  Александр --председатель  ОСББ  на  киевской  (  и   9-ти  этажки   на  8-Марта).

   http://kyivenergo.ua/ua/for-consumers/s … 2003-04-27

Відповіді на найчастіші запитання
Що вiдноситься до сфери обслуговування КИЇВЕНЕРГО?
Мiж енергопостачальною компанiєю i споживачами електричної та теплової енергiї встановлюються так званi «межi розподiлу», що закрiплюються у договорах.

Так, наприклад, при постачаннi житлових будинкiв та громадських забудов електроенергiєю, межа розподiлу встановлена на вводi електричного кабелю в будинок. Для промислових пiдприємств межа розподiлу встановлюється в договорах згiдно балансовiй приналежностi. Вiдповiдно здiйснюється й обслуговування. КИЇВЕНЕРГО обслуговує лiнiї електропередачi, трансформаторнi подстанцiї та iншi електромережi до межi розподiлу. Обслуговування електричних мереж в житлових будинках здiйснюється житлово-експлуатацiйними органiзацiями, а в органiзацiях та на пiдприємствах — спецiальними енергетичними службами.
Що стосується теплової енергiї, то до сфери обслуговування КИЇВЕНЕРГО вiдносяться магiстральнi мережi (що йдуть вiд теплоджерел до центральних або iндивiдуальних бойлерних) i розподiльчi тепловi мережi (що охоплюють бойлерні разом з трубопроводами мережевої i гарячої води) до входу труб до житлових чи громадських будинкiв. Труби, що знаходяться всереднині будинків вiдносяться до компетенцiї балансоутримувачів (ЖЕКiв, ЖБК, ОСББ тощо).
Таким чином, КИЇВЕНЕРГО виконує основну функцiю — забезпечення електричною i тепловою енергiєю споживача, а от як нею розпорядитися — це вже функцiї самих споживачiв та комунальних служб мiста. Обов’язки контролю та державного нагляду за режимами споживання електричної i теплової енергiї покладенi також на КИЇВЕНЕРГО, в складi якого є пiдроздiл Держенергонагляду.

0

217

в  продолжении  выше   темы .    Облэнерго  заключает  с  каждым  жителем  квартиру  на  подачу  "качественной " электроэнергии  и  они  несут  ответственность  и  не  должно  быть скачков напряжения  и  прочих  недостатков .....

  должны  продавать  качественный  товар ( в  данном  случае  электроэнергию)  .

  и  вопрос  взять  на  баланс  трансформаторную   для  меня   непонятен ,  считаю  это  уловки  застройщиков  снять  с  себя  лишние  расходы  по  передаче  трансформаторной Киевэнерго.

0

218

На расссмотрение:
Голові
Ірпінського Міського Виконавчого комітету
Від мешканців
Будинку за адресою Лермонтова 6-Д
[/align][/align]
Інформаційний запит
Згідно закону про доступ до публічної інформації  №2939-VI від 13.01.2011, просимо надати роз’яснення по будинку за адресою: вул.. Лермонтова 6-Д, а саме:
1. Чи є вище вказаний будинок введений в експлуатацію;
2. Хто являється балансоутримовачем даного будинку.

Підпис        ПІБ        Дата

0

219

Голові
Ірпінського Міського Виконавчого комітету
Від мешканців
Будинку за адресою Лермонтова 6-Д

Інформаційний запит
Згідно закону про доступ до публічної інформації  №2939-VI від 13.01.2011, просимо сформулювати перелік документів який повинен надаватись при введенні в експлуатацію багатоповерхового житлового будинку.


Підпис        ПІБ        Дата

0

220

Голові
Ірпінського Міського Виконавчого комітету
Від мешканців
Будинку за адресою Лермонтова 6-Д

Інформаційний запит
Згідно закону про доступ до публічної інформації  №2939-VI від 13.01.2011, просимо надати перелік документів, які мають бути затвердженими нотаріально у випадку передачі багатоквартирного житлового будинку з балансу забудовника на баланс ОСББ


Підпис        ПІБ        Дата

0

221

Единственный совет который я получил проконсультировавшись, это взять эти письма с собой (они лишними не будут) и записаться на прием к и.о мэра, обговорить всю ситуацию. Я готов пожертвовать своим временем в любой день, но сам не пойду - это будет не так эффективно, если пойти вдвоем, к то со мной?

0

222

http://blog.liga.net/user/izaharevich/article/8695.aspx      --------------ПЕРЕДАЧА ДОМА НА БАЛАНС ОСМД!"

      по   этим    вопросам  есть  информация    в  инете.   (  и  была  информация  на  форуме  также..) ,   могу  составить   компанию.   

     Наталия Николаевна ,  кв  30

0

223

Я составила бы компанию, но в рабочие дни не могу....

Дима, название закона пишется с большой буквы и в кавычках - "Про доступ до публічної інформації"

0

224

----   ПАТ «АЕС Київобленерго»
                                                                                   04136, м. Київ, вул. Стеценка, 1А
                                                                                     т. 494 43 20
            
  ---  Ірпінський районний підрозділ ПАТ "А.Е.С.Київобленерго"
                                    08200.Київська обл.м.Ірпінь,вул.2-й Північний тупік,2
                                    тел./факс 04597 94 339

  ----    Директору ТОВ "Акрополь груп"
                                                                         Кривень А.Н.

  -----  Голові  Ірпінської  міської  ради  

                                                   

                          мешканці будинку 6 Д,  вул.Лермонтова, м. Ірпінь

         Звернення.

Ми,  мешканці  будинку  проживаемо  з  2012 року  і  до  цого  часу  сплачуемо  за  спожиту  електроенергію  забудовнику ТОВ “Акрополь груп”  за  тарифом  1 гривня  за  квт.год.
Питання   тарифів  для населення  не  вирішене.  А  крім  того  забудовник  самовільно  виключае  подачу  електроенергії  в  квартири  і  вимагае  сплачувати  “ штраф”  за  підключення ...(  скоректувати )
Просимо  допомогти   в  вирішенні  тарифів  як для  населення  ,  та   посприяти  не  виключати   подачу  електроенергії  без  попереджень  і  не  вияснення  причин  несплати.

0

225

Мешканці будинку 6 Д,  вул.Лермонтова, м. Ірпінь

           ДОВІРЕНІСТЬ

    Ми, мешканці  будику,   уповноважуемо   Рожелюка  Дмитра Володимировича  представляти  наші  интереси .

   (  скоректувати  і  роздрукувати )

0

226

1.  ПАТ «АЕС Київобленерго»
                                                                         04136, м. Київ, вул. Стеценка, 1А
                                                                   2. Ірпінський районний підрозділ ПАТ "А.Е.С.Київобленерго"
                                                                       08200.Київська обл.м.Ірпінь,вул.2-й Північний тупік,2
                                                                  3.  Директору ТОВ "Акрополь груп"
                                                                       Кривень А.Н.

                                                                  4.Голові Ірпінської міської ради.

                                                      мешканці будинку 6 Д,  вул.Лермонтова, м. Ірпінь

                                 Звернення.

Ми,  мешканці  будинку  проживаемо  з  2012 року  і  до  цого  часу  сплачуемо  за  спожиту  електроенергію  забудовнику ТОВ “Акрополь груп”  за  тарифом  1 гривня  за  квт.год.
Питання   тарифів  для населення  не  вирішене, забудовник  не здае електричні  мережі в Ірпінській районний  підрозділ  “Київобленерго”
За  останній  період, в  травні місяці , забудовник  відмовляеться  приймати   гроші  на  оплату 
за  спожиту  електроенергію  від  мешканців  нашого  будинку. 
Ми,  мешканці  будинку 6 Д ,  хочемо  сплачувати  за спожиту  електроенергію . 
Просимо   вказати  реквізити ,  куди , яким  чином  нам  сплачувати   за  спожиту  електроенергію.

___   05. 2014 р.

0

227

http://linevich.com.ua/node/682

0

228

Всем   здравствуйте.   Обращаюсь   к  читающим  и  неравнодушным.  Каким  образом  обговаривать  вопросы  возникающие  по  нашему  дому ??   Собирать  собрание ???
  Может  надо  организовать  группу    соседей  с  которыми  можно  обговаривать  вопросы  и  при  необходимости  собирать  общее  собрание ??

Например   1.  сегодня  17  число ,  деньги  за  электроэнергию  находятся  у  меня ,  в  кв. 30.   по  второму  подъезду .  Сдали  все ,  кроме  кв. 16.  Я  на  днях  написала  и  повесила  на  входной  двери  сообщение  что долг  по  кв. 16  составляет  1471.4  гривен.  Я  думаю  что  хозяин  кв 16  снял  это  объявление,  через  некоторое время  объявление  уже  не  висело.
  КАК   сообщить  жителям  и  как  повлиять  или  помочь  НЕПЛАТЕЛЬЩИКАМ ??     

                2.   Деньги  лежат ,  квитанция  НА   ВЕСЬ  ДОМ   находиться  у  Димы  кв. 12 ,  он  собирает  по  первому  подъезду.......когда  будем  платить   и  будет  ли  собрана  вся  сумма   по дому ???   
    КАКИМ  образом   решать  этот  вопрос    или    БУДЕМ   ЖДАТЬ  ОТКЛЮЧЕНИЯ  ЭЛЕКТРИКИ   и  потом   искать  кто  не  заплатил   и почему ??

              3.   Идет  разговор  с  юристом  по  данному  вопросу   и    С  КЕМ   И   КАК   обсудить    данную  тему ??

       ПРОШУ     ОБСУДИТЬ  ,  НАПИСАТЬ,   СОБРАТЬСЯ  ПРИ  НЕОБХОДИМОСТИ  .......   БЫТЬ  НЕ  РАВНОДУШНЫМ.....   

      ВАШИ  ПРЕДЛОЖЕНИЯ  ......МНЕНИЯ.....         И  НЕ  ТОЛЬКО ,       НЕОБХОДИМО  ВОПРОСЫ  РЕШАТЬ  ......

0

229

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-п

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                        П О С Т А Н О В А
                   від 20 травня 2009 р. N 529
                               Київ

     Про затвердження Типового договору про надання послуг з
           утримання будинків і споруд та прибудинкових
                            територій

         { Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
           N 937 ( 937-2009-п ) від 03.09.2009
           N 869 ( 869-2011-п ) від 01.06.2011 }

                ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                  від 20 травня 2009 р. N 529

                         ТИПОВИЙ ДОГОВІР
             про надання послуг з утримання будинків
               і споруд та прибудинкових територій

________________________________       ____ _____________ 20 __ р.
(найменування населеного пункту)
__________________________________________________________________
   (найменування суб'єкта господарювання, предметом діяльності
                         якого є надання
__________________________________________________________________
послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій)

в особі _________________________________________________________,
                (посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі ______________________________________________,
                            (найменування документа)
затвердженого ____________________________________________________
                         (ким виданий, номер і дата)
(далі - виконавець), з однієї сторони, і _________________________
__________________________________________________________________
          (прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи
_________________________________________________________________,
                або найменування юридичної особи)

що є   власником   житлового   будинку   (гуртожитку),   власником
(наймачем)   квартири   (житлового   приміщення   в   гуртожитку),
власником,  орендарем  нежитлового  приміщення у житловому будинку
(гуртожитку)  (далі  -  споживач),  з  іншої  сторони,  уклали цей
договір про таке:

                         Предмет договору

     1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання
послуг з утримання будинків і споруд  та  прибудинкових  територій
(далі -  послуги)  у  житловому  будинку  (гуртожитку) N_______ по
вул. _______________________ у __________________________________,
                                (найменування населеного пункту)

а споживачем  -  забезпечення  своєчасної  оплати  таких послуг за
встановленим тарифом у строк та  на  умовах,  що  передбачені  цим
договором.

     2.  Виконавець  надає  послуги  відповідно  до  встановленого
рішенням  органу  місцевого самоврядування тарифу, його структури,
періодичності  та строків надання послуг, копія якого додається до
цього договору.

     3. Розмір  щомісячної  плати  за  надані  послуги   на   дату
укладення цього договору становить _______________________гривень.
                                          (прописом)

     4. Наявність пільг з оплати послуг __________________________
                                        (назва законодавчого акта,
                                          що передбачає пільгу)
_________________________________________________________________.
                       (відсотків прописом)

                      Оплата спожитих послуг

     5. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

     У разі застосування щомісячної системи оплати послуг  платежі
вносяться  не  пізніше  ніж  до  _____ числа місяця,  що настає за
розрахунковим.

     У разі застосування авансової системи оплати  послуг  платежі
вносяться за __________ місяців у розмірі _______________ гривень.

     6. Послуги оплачуються _____________________________________.
                           (в готівковій або  безготівковій формі)

     7. Плата вноситься на розрахунковий рахунок _________________
                                                    (банківські
__________________________________________________________________
      реквізити єдиного розрахункового центру або виконавця)

через ___________________________________________________________.
           (найменування банківської установи або виконавця)

     8. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня
в установленому законом розмірі, _____ відсотків.

     9. У  разі  ненадання  послуг  або  надання  їх  не в повному
обсязі,  відхилення  їх  кількісних  і  якісних   показників   від
нормативних виконавець проводить перерахунок розміру плати.

                    Права та обов'язки сторін

     10. Споживач має право на:

     1) своєчасне  отримання  послуг  належної  якості  згідно  із
законодавством;

     2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у
встановлені законодавством строки;

     3) зменшення  розміру  плати  за  надані  послуги  у  разі їх
ненадання або надання не в повному обсязі,  зниження їх  якості  у
визначеному законодавством порядку;

     4) відшкодування  збитків,  заподіяних  його  майну  та (або)
приміщенню,  шкоди,  заподіяної його життю чи  здоров'ю  внаслідок
ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

     5) своєчасне  отримання  від виконавця інформації про перелік
послуг,  структуру тарифу,  загальну суму місячного платежу, норми
споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

     6) проведення  перевірки  кількісних  та  якісних  показників
надання  послуг  в  установленому  Кабінетом   Міністрів   України
порядку;

     7) зменшення  розміру плати за перевищення строків проведення
ремонтно-профілактичних  робіт   та   отримання   компенсації   за
перевищення  встановлених  строків проведення аварійно-відбудовних
робіт у розмірі, встановленому законодавством;

     8) внесення за погодженням з виконавцем у  договір  змін,  що
впливають на розмір плати за послуги.

     11. Споживач зобов'язаний:

     1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;

     2) своєчасно     інформувати    виконавця    про    виявлення
несправностей  в  інженерних  мережах,  конструктивних   елементах
належного йому приміщення;

     3) дотримуватися   санітарно-гігієнічних   і    протипожежних
правил;

     4) забезпечувати    безперешкодний    доступ    представників
виконавця  за  наявності у них відповідного посвідчення до мережі,
арматури та розподільних систем з метою:

     ліквідації аварій - цілодобово;

     встановлення і  заміни  санітарно-технічного  та  інженерного
обладнання,  проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами
нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

     5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати  пеню  у
розмірі, встановленому законом/договором;

     6) проводити   за  рахунок  власних  коштів  ремонт  квартири
(житлового приміщення  у  гуртожитку),  нежитлового  приміщення  у
житловому будинку (гуртожитку);

     7) своєчасно   вживати   заходів  до  усунення  пов'язаних  з
отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;

     8) дотримуватися    вимог    житлового    і    містобудівного
законодавства    щодо   проведення   ремонту,   реконструкції   та
переобладнання приміщень або їх  частин,  не  допускати  порушення
законних  прав  та  інтересів  інших  учасників  відносин  у сфері
житлово-комунальних послуг;

     9) своєчасно   проводити   підготовку   квартири   (житлового
приміщення  у  гуртожитку),  нежитлового  приміщення  у  житловому
будинку (гуртожитку) та технічного обладнання  до  експлуатації  в
осінньо-зимовий період;

     10) поінформувати  у  десятиденний строк виконавця про втрату
права на пільги.

     12. Виконавець має право:

     1) вимагати від споживача дотримання вимог  правил  утримання
житлових   будинків   та   прибудинкових  територій,  експлуатації
житлових   та   нежитлових   приміщень   у    житлових    будинках
(гуртожитках),  санітарно-гігієнічних  і  протипожежних  правил та
інших  нормативно-правових  актів  у   сфері   житлово-комунальних
послуг;

     2) доступу,  зокрема  несанкціонованого,  у квартиру (житлове
приміщення у гуртожитку), нежитлове приміщення у житловому будинку
(гуртожитку)   споживача   для  ліквідації  аварії  відповідно  до
встановленого     законом     порядку,     усунення      неполадок
санітарно-технічного та інженерного обладнання,  його встановлення
і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;

     3) нараховувати  у  разі  несвоєчасного  внесення  споживачем
плати   за   надані   послуги   пеню   у   розмірі,  встановленому
законом/договором;

     4) вимагати від  споживача  своєчасного  проведення  робіт  з
усунення  пов'язаних  з отриманням послуг неполадок,  що виникли з
вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;

     5) вносити за погодженням із споживачем у договір  зміни,  що
впливають на розмір плати за послуги.

     13. Виконавець зобов'язаний:

     1) забезпечувати  своєчасне  надання  послуг  належної якості
згідно із законодавством;

     2) подавати  споживачеві   в   установленому   законодавством
порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу,
загальну суму місячного платежу,  норми споживання,  режим надання
послуг, їх споживчі властивості тощо;

     3) утримувати    внутрішньобудинкові   мережі   в   належному
технічному  стані,  здійснювати  їх  технічне  обслуговування   та
ремонт,   вживати  своєчасних  заходів  до  запобігання  аварійним
ситуаціям та їх ліквідації,  усунення порушень щодо надання послуг
в установлені законодавством строки;

     4) розглядати  у визначений законодавством строк претензії та
скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати
за  послуги  в  разі  їх  ненадання,  надання не в повному обсязі,
зниження кількісних і якісних показників;

     5) сплачувати   споживачеві   компенсацію   за    перевищення
встановлених   строків   проведення   аварійно-відбудовних   робіт
відповідно   до   методики,   затвердженої   центральним   органом
виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;

     6) своєчасно  ознайомлювати  споживача з нормативно-правовими
актами у сфері житлово-комунальних послуг;

     7) своєчасно проводити за рахунок  власних  коштів  роботи  з
усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його
вини;

     8) відшкодовувати споживачеві збитки,  завдані його майну  та
(або)  приміщенню,  шкоду,  заподіяну  життю чи здоров'ю споживача
внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

     9) здійснювати  контроль  за  технічним  станом   інженерного
обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;

     10) своєчасно    проводити   підготовку   житлового   будинку
(гуртожитку) та  його  технічного  обладнання  до  експлуатації  в
осінньо-зимовий період.

                     Відповідальність сторін

     14. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:

     1) недотримання   вимог  нормативно-правових  актів  у  сфері
житлово-комунальних послуг;

     2) несвоєчасне внесення платежів  за  послуги  шляхом  сплати
пені;

     3) порушення визначених цим договором зобов'язань.

     15. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:

     1) неналежне  надання  або ненадання послуги,  що призвело до
заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його
життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;

     2) зниження   кількісних  і  якісних  показників  послуг  або
перевищення  строків  проведення   ремонтно-профілактичних   робіт
шляхом зменшення розміру плати. Якість надання послуг визначається
відповідно  до  затвердженої  органом   місцевого   самоврядування
структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;

     3) перевищення      встановлених      строків      проведення
аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати споживачеві  компенсації
в  установленому  законодавством розмірі,  ___ відсотка щомісячної
плати за послугу за кожну добу її ненадання;

     4) порушення зобов'язань, визначених цим договором.

                    Порядок розв'язання спорів

     16. У  разі  порушення   виконавцем   умов   цього   договору
споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із
зазначенням у ньому строків,  виду порушення, кількісних і якісних
показників послуг тощо.

     Представник виконавця повинен з'явитися за викликом споживача
для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих
днів.

     У разі  неприбуття  представника  виконавця  у визначений цим
договором  строк  або  необґрунтованої  відмови   від   підписання
акт-претензія  вважається дійсним,  якщо його підписали не менш як
два інших споживачі.

     17. Акт-претензія   подається   виконавцеві,   який   вирішує
протягом  трьох  робочих  днів питання щодо проведення перерахунку
платежів або надає споживачеві  обґрунтовану  письмову  відмову  в
задоволенні його претензій.

     18. Спори   між  сторонами  розв'язуються  шляхом  проведення
переговорів або у судовому порядку.

                      Форс-мажорні обставини

     19. Сторони  звільняються   від   відповідальності   за   цим
договором  у  разі  настання  непереборної  сили (дії надзвичайних
ситуацій техногенного,  природного або екологічного характеру), що
унеможливлює  надання  та  оплату  послуг відповідно до умов цього
договору.

                        Строк дії договору

     20. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання  і
діє до ___ ___________ 20 __ року.

     У разі коли за місяць до закінчення дії цього договору однією
із сторін не заявлено у письмовій формі  про  розірвання  договору
або  необхідність  його  перегляду,  цей договір вважається щороку
продовженим.

     21. Цей договір може бути розірваний достроково у разі:

     переходу права власності (користування) на квартиру  (житлове
приміщення у гуртожитку), нежитлове приміщення у житловому будинку
(гуртожитку) до іншої особи;

     невиконання його сторонами умов цього договору.

     22. Цей договір складено у  двох  примірниках,  один  з  яких
зберігається у споживача, другий - у виконавця.

                            Інші умови

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

                     Адреса і підписи сторін

Виконавець                         Споживач
_______________________________    _______________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)    (прізвище, ім'я та по батькові)
_______________________________    _______________________________
           (адреса)                           (адреса)
_______________________________    _______________________________
        (номер телефону)                   (номер телефону)
_______________________________    _______________________________
            (підпис)                           (підпис)

М.П.                               М.П.

                       Довідкові відомості

     Телефони виконавця:

     Диспетчерська, аварійна служба ______________________________

     Бухгалтерія                    ______________________________

     Паспортисти                    ______________________________

     Майстри                        ______________________________

     Головний інженер               ______________________________

     Директор                       ______________________________

{  Типовий  договір із змінами, внесеними згідно з  Постановою  КМ
N 869 ( 869-2011-п ) від 01.06.2011 }

0

230

http://kchp.com.ua/novoe/protivostoim-g … lniku.html

  Противостоим ЖЭКу насильнику

16:03:2012 г.
За последние несколько лет мы стали свидетелями необоснованных требований руководства ЖЭКов перезаключать договор «О предоставлении услуг по содержанию домов и сооружений и придомовых территорий» фактически в добровольно-принудительном порядке. И правильно делают те, кто не подписывает эти договора, нарушающие их права и законные интересы.
В чем же законный интерес жильца дома-потребителя этих услуг? Разъясню ситуацию.
Согласно ст. 20 Закона Украины «О жилищно-коммунальных услугах», потребитель обязан заключить договор на предоставление жилищно-коммунальных услуг, подготовленный исполнителем на основе типового договора. И вот тут возникает вопрос, а соответствуют ли договора, которые навязывают нам ЖЭК типовому? Отвечу наперед: как правило, нет. Но что же это за типовой договор с ЖЭКом?
Постановлением Кабмина Украины № 529 от 20 мая 2009 года, «Об утверждении типового договора о предоставлении услуг содержания домов, сооружений и придомовых территорий» действительно утвержден такой типовой договор, которому и должны соответствовать договора, предлагаемые нам ЖЭКами. Образец договора можно найти в интернете, но хотелось бы обратить внимание на перечень услуг, предоставляемых ЖЭКом, за которые мы можем платить. Согласно типовому перечню услуг по содержанию домов и сооружений и придомовых территорий, таковыми услугами  являются:

Уборка придомовой территории;
Уборка лестничных клеток;
Вывоз бытовых отходов (сбор, хранение, перевозки, переработки, утилизации, обезвреживания и захоронение);
Уборка подвалов, технических этажей и кровли;
Техническое обслуживание лифтов;
Обслуживание систем диспетчеризации;
Техническое обслуживание внутридомовых систем: горячего водоснабжения;  холодного водоснабжения; водоотведения; теплоснабжения; ливневой канализации;
Дератизация;
Дезинсекция;
Обслуживание дымовентиляционных каналов;
Техническое обслуживание и текущий ремонт систем противопожарной автоматики и дымоудаления, а также других внутридомовых инженерных систем в случае их наличия;
Текущий ремонт конструктивных элементов, внутридомовых систем горячего и холодного водоснабжения, водоотведения, теплоснабжения и ливневой канализации и технических устройств домов и элементов внешнего благоустройство, размещенных на закрепленной в установленном порядке придомовой территории (в том числе спортивных, детских и других площадок);
Полив дворов, клумб и газонов;
Уборка и вывоз снега, посыпка части придомовой территории, предназначенной для прохода и проезда, противогололедными смесями;
Эксплуатация номерных знаков на домах;
Освещение мест общего пользования и подвалов и подкачка воды;
Энергоснабжение лифтов;
Периодическая проверка, обслуживание и ремонт квартирных средств учета воды и тепловой энергии, в том числе их демонтаж, транспортировка и монтаж после поверки.
Вышеперечисленные услуги называются исчерпывающим перечнем жилищно-коммунальных услуг, и ничего другого ЖЭК не имеет права нам навязывать!

Прямой запрет на это предусмотрен ст. 26 ЗУ «О жилищно-коммунальных услугах»: кроме существенных, договор может содержать иные условия по соглашению сторон. Договор не может содержать условий, вводящих дополнительные виды оплаты услуг, не предусмотренных типовыми договорами на предоставление жилищно-коммунальных услуг, утвержденными Кабинетом Министров Украины.
Если ЖЭК вменяемый и готов заключать договор в рамках прав, предусмотренных действующим законодательством Украины, то, на мой взгляд, целесообразно обсудить и согласовать и иные условия заключения договора с ЖЭКом, отвечающие, в том числе и вашим законным интересам.
 
Вывод:
------
никто не может заставить вас заключить с ЖЭКом договор «О предоставлении услуг по содержанию домов и сооружений и придомовых территорий», если он не отвечает требованиям, предусмотренным постановлением Кабмина Украины № 529 от 20 мая 2009 года, «Об утверждении типового договора о предоставлении услуг содержания домов и сооружений и придомовых территорий».

Осипов Андрей Геннадьевич, Украинский информационный портал ЖКХ

0

231

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-п/paran483n483

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 червня 2011 р. № 869

ПОРЯДОК
формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
......

{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 532 від 01.10.2014}

Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг,
що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного
стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього
Порядку.

З власниками (наймачами) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та власниками, орендарями нежитлових
приміщень у житловому будинку (гуртожитку) укладається договір про надання послуг з утримання будинків і споруд
та прибудинкових територій (далі - договір про надання послуг).

Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури,
періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.

Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру
тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому
Мінрегіоном.

3. Під час установлення тарифу на послуги необхідно забезпечувати прозорість визначення вартості усіх послуг з
розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири, житлового приміщення у гуртожитку та нежитлового приміщення
у житловому будинку (гуртожитку).
...........

0

232

http://inspektsia.kiev.ua/samostroem-ne … etsya.html

  Что самостроем не считается
Право определять, что является самовольным строительством (самостроем) в Украине, а что – нет, законодательством Украины передано двум организациям: Бюро технической инвентаризации (БТИ) и Инспекции ГАСК (ДАБК).
Чаще всего с самостроями имеет дело БТИ.
Специалисты БТИ определяют самострой не «на глаз», а согласно Инструкции о порядке проведения технической инвентаризации объектов недвижимого имущества, утвержденной приказом Министерства строительства от 24 мая 2001 года № 127 с изменениями, внесенными в том числе приказом № 404 от 09.08.2012.
В пункте 3.2 Инструкции есть четкие критерии, по которым инженер БТИ может обоснованно различить самострой, а также как инженер должен себя вести при выявлении самостроя.
Что не считается самостроем c 25.12.2012 г.
Существуют отдельные критерии для 1) одноквартирных (усадебных), дачных и садовых домов, 2) для квартир многоквартирных жилых домов, общежитий и 3) для общественных и производственных зданий (помещений)

для квартир многоквартирных жилых домов, общежитий:
--------------------------------------------
перепланировки, связанные с увеличением жилой или подсобной площади за счет демонтажа перегородок без нарушения капитальных несущих стен, несущих конструкций, опор, балок за счет площадей коридоров и вспомогательных помещений;
устройство или закрытие дверных (оконных) проемов во внутренних некапитальных стенах;
устройства перегородок в подсобных помещениях;
демонтаж или устройство шкафов, антресолей, кладовых;
демонтаж каминов, печек, печей (без перекрытия вентиляционных шахт, дымоходов);
уменьшение площадей за счет утепления, отделки стен;
перестановка инженерного и сантехнического оборудования в пределах предназначенных помещений;
остекление балконов и лоджий, кроме домов, которые занесены в Государственный реестр недвижимых памятников Украины;

0

233

Голові  правління ОСББ "Лермонт"
                                                      Білоус І.В.

                      ЗВЕРНЕННЯ

  Прошу  опублікувати на  на інформаційному сайті ( http:lermontov.artbb.ru)  слідуючу інформацію:

  1. Питання створення ОСББ
- дата регістрації ОСББ
- устав ОСББ ( форма юридичної відповідальності)
- поіменно правління ОСББ ( голова правління, замісник,члени)
- поіменно члени ревізійної комісії
- які посади  оплачуються,посадові обов"язки ,сумма оплати.

  2. Питання прийняття будинку  на  баланс

- дата підписання акту прийомки-передачі
- поіменно  комісію,яка  приймала будинок
- умови підписання акту ,а) перелік робіт, які не виконав забудовник, б) яка сумма коштів сплачена за конкретні
    невиконані роботи
- чому не оформлен акт на землю під будинком, вказати причину.

  3. Питання електроенергії

- яка заборгованність по оплаті за електроенергію на  момент підписання акту прийняття будинку на  баланс
- пояснення,чому прийняли будинок на баланс с  заборгованностю
- опублікувати покази лічильника згідно квітанції про оплату за  електроенергію на  момент прийяття будинку
   на баланс , та  покази лічильника на  момент утворення боргу
- опублікувати списки боржників, вказавши сумму боргу, дату утворення боргу
- опублікувати фамілію відповідальної особи по питанням електроенергії, яким чином буде вирішуватись збір коштів
    поквартирно, згідно з квітанцією на будинок
- ким зроблен аналіз виникнення боргу,з якого часу  і  при яких  умовах виник борг, які  міроприемства
   передбачені  для  погашення боргу
- яким чином і в який період  часу буде вирішуватись питання по  підписанню прямих договорів по квартирах с
    постачальником електроенергії РЄС
   
  4. Діяльність ОСББ

ОСББ створено для надання житлово-комунальних послуг,згідно чинного законодавства і є обслуговуюча організація.
Згідно чинного законодавства ,постачальник послуг повинен заключити договори на основі типового договору,
  затвердженного Кабінетом Міністрів України.
Згідно з  типовим договором, виконавець надае послуги відповідно до затвердженного органом місцевого
   самоврядування рішення про структуру тарифів,періодичність та  строки виконання робіт, копія якого додаеться
   до договору.
Невід"емною частиною договору є перелік житлово-комунальних послуг,тарифів та їх складових на кожну з цих
послуг, загальна вартість послуг.
Договір не може включати  умов ,які потребують додаткових видів оплати послуг,не передбаченних типовим договором
на надання послуг,затвердженним Кабінетом Міністрів України.

-- Опублікувати перелік житлово-комунальних послуг, тарифи,та їх складові на кожну із послуг, загальний кошторис
    послуг.

-- яким чином і коли буде вирішене питання по  сбору і  вивезення сміття.

-- оприлюднити загальний кошторис  будинку, коли і  яким чином будуть усунені недоліки, які не зробив забудовник
    і  за  які перерахував кошти.

Згідно ст.20 ЗУ " про жит.-ком. послуги " споживачь має право  отримувати своечасно і належної якості житл.-ком.
послуги згідно чинного законодавства, отримувати необхідну інформацію про перелік наданих  послуг,їх вартості,
  загального  місячного  платежа, та інше.

   
 
   Прошу  всіх  бажаючих  висловити свою думку  по  данній  інформації.

0

234

КИЇВЕНЕРГО проводить кампанію з безкоштовної заміни старих електролічильників на сучасні зонні прилади обліку
електроенергії в будинках киян. Так, за останні півроку фахівці компанії замінили понад 5 тис. старих
лічильників електроенергії на нові зонні прилади обліку на Теремках. До кінця 2015 року, згідно з інвестиційною
програмою компанії, буде встановлено ще 10 тис. багатозонних приладів на Лісовому масиві.
Нове обладнання дозволяє власникам отримати знижку в 50% при оплаті електроенергії, спожитої в нічний час доби,
трьохзонних – 60%. Багатозонні прилади обліку, приєднані до автоматичної системи комерційного обліку
електроенергії (АСКОЕ), дозволяють дистанційно знімати показання приладів обліку.
http://kyivenergo.ua/ru/bagotozonni_lichilniki1

0

235

КИЇВОБЛЕНЕРГО.
  Вих.№ 8246 від.16.07.2015р.

На ваше вернення вх.№ 1435 від 14.07.2015р.Ірпінський РП ПАТ "Киїівобленерго" повідомляе наступне: за адресою
м.Ірпінь,вул.Лермонтова б.№6д укладено договір № 200880961 на постачання електроенергії укладено зі споживачем
Соловей А.А.

  Для проведення обстеження та надання висновків технічного стану електромережі будинку №6д, що за  адресою
м.Ірпінь  вул. Лермонтова для подальшого усунення недоліків з  можливістю вирішення подальшого заключення
індивідуальних договорів на користування електроенергії , ВАМ необхідно звернутися до Ірпінського РП ПАТ
" Київобленерго" та надати необхідні документи :

Технічні умови,
Акт розмежування балансової належності,
Проект зовнішнього електропостачання житлового будинку,
Проект внутрішнього  електропостачання житлового будинку,
Погодження по проекту (рішення),
Установчі документи ОСББ,
Протокол вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах,
Довідка про початок будівнитва або декларація про закінчення будівельних робіт.

Сподіваємося на  співпрацю та взаємопорозуміння.

Заст. начальника Ірпінського РП
ПАТ "Київобленерго"                    підпис       Чамата Д.В.

0

236

ДЛЯ  ОБСУЖДЕНИЯ И  КОРРЕКТИРОВКИ :

    Уважаемые  соседи .

  Подумайте  и определитесь :

-1. Вы  хотите  платить  за электроэнергию  по  коммерческим ценам ??
    сегодня 1.407 тариф облэнерго. Но  у  нес уже берут 1.5 ( необоснованно  и не последнее  повышение.)
    Неопубликовываются показания квитанции  РЭСа.

-2. Обещание правления ОСББ  решить вопросы тарифа электроэнергии .
     НЕ РЕШАЮТ   И  НЕ хотят.
-3. Приняли на  баланс дом и не  включили передачу документации и устранение недоделок по электроэнергии.
     ( за  чей счет будут решать эти вопросы?? )
-4. Озвучен тариф 2.51, но  за  какие услуги платить ??
     Зарплату председателю и бухгалтеру и накопительные  взносы ??
     Где обоснованные тарифы, перечень оказанных услуг, годовая смета расходов, где информация и кем принимаются
     решения, где ответственность и  отчет ЧЛЕНОВ ПРАВЛЕНИЯ ОСББ ??
     Ревизионная комиссия не  может быть  представлена  одним человеком.
-5.  Почему не обсуждались условия принятия дома на баланс ??
     - Взяты деньги за "недоделки", но кто решил перечень "недоделок"?? Мусорный бак должен поставить застройщик,
      но сейчас требуют оплачивать аренду.
     - Где находятся деньги "за компенсации" ??  Кто решает как ими распорядиться??
     - Заплатить за сделанную детскую площадку другому застройщику ( он сделал площадку для сдачи своего дома) и
      земля под детской площадкой --городская.
     - дымовые и  вентиляционные каналы в нашем доме в  каком состоянии??
     - Не установлен электросчетчик учета вне квартирного учета электроэнергии. За чей  счет установить??
     -  можно продолжить нерешенные "недоделки".

  БЕЗРАЗЛИЧНОЕ  ОТНОШЕНИЕ . НЕТ ЖЕЛАНИЯ  ИНТЕРЕСОВАТЬСЯ  ВОПРОСАМИ ДОМА ГДЕ ЖИВЕШЬ, ПЛАТИТЬ КОМУ И ЗА  ЧТО ,
  СПРАШИВАТЬ И ПОЛУЧАТЬ ОТВЕТЫ ОТ ДОЛЖНОСНОГО ЛИЦА КАКИМ ЯВЛЯЕТСЯ ПРЕДСЕДАТЕЛЬ ОСББ, И ЧТО ДЕЛАЕТ ПРАВЛЕНИЕ ОСББ...

0

237

Опитувальний  лист.
   співвласників  квартир будинку  6-Д, вул.Лермонтова,м.Ірпінь.

С  опублікованим  тарифом  2.51 і його  складовими :

     1. згоден  і  буду  платити,
     2. не погоджуюсь  і  вимагаю  переглянути,
     3  інші  пропозиції.

  (....підписи по  квартирам)

0

238

Членам  правління ОСББ "Лермонт"
          Белоус И.В.,Крамарова О.О.,Рожелюк Д.В.,Ямилинець Т.В.,Кухар В.М.

        співвласники квартир будинку 6-Д

    Звернення
Шановні мешканці будинку, вимагаемо переглянути, винести на  обговорення і сформувати реальний, погоджений з
усіма співвласниками квартир будинку тариф ОСББ, який має відповідати  юридичним вимогам і вимогам співвласників.

Вносяться  наступні пропозиції :

    1.  Оплачувати послуги  лише  однієі особи в  розмірі 500 грн./ місяць.
        Ця  особа  може здійснювати збір коштів на  оплату  за   вивіз сміття, та  за електроенергію.
        Електроенергія має оплачуватись по квітанціях РЄСу. При купівлі квартир це гарантував забудовник.
        Якщо члени согоднішняго правління взяли на себе  відповідальність вирішити  питання передачі будинку РЄСу
        і заключити прямі  договори , то вони  повинні у  визначений строк виконати  свої обіцянки.
        Визначитись в суммі  витрат на  резервний і  ремонтний фонд, який можна зібрати  по окремим відомостям.
        Опублікувати загальний річний  кошторис на обслуговування і  поточний  ремонт будинку.

    2.  Ліквідувати оплачувану посаду бухгалтера. Бухгалтерскій звіт робиться раз в рік.( при  потребі такі
       послуги  можна  оплачувати як  одноразові виплати.
   
    3. Ліквідувати плату банківського обслуговування.
   
    4. Мешканцям , які до сьогоднішнього дня платили по незрозумілому тарифу за незрозумілу діяльність ОСББ
       відшкодувати їх витрати.
   
    5.Провести збори співвласників квартир будинку для обговорення і вирішення всіх важливих питань.

0

239

Мы заказывали печать ОСББ на сайте http://vektar.com.ua/catalog/1004/pecha … tseny.html  Макет полностью устраивает, с домиком) .  Готовую печать получили на слующий день. Что не мало важно оплатили по безналичному расчету от ОСББ. Если необходимо, обращайтесь, выдали мне скидку на 10%.

0



Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно